!!! Pracovná pozícia je obsadená. Milé asistentky, ponúkame vám prácu asistentky pre majiteľa úspešnej spoločnosti. Ak ovládate anglický jazyk, ste veselé a máte rady prácu v kolektíve, neváhajte a pošlite nám svoj životopis.
Názov pozície
  • ASISTENTKA MAJITEĽA SPOLOČNOSTI
Profil spoločnosti
  • Spoločnosť je významnou investičnou skupinou pôsobiacou v regióne strednej a východnej Európy, najmä v sektoroch private equity, real-estate a financiách.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
  • Organizácia stretnutí, služobných ciest
  • Zabezpečovať letenky, pobyty, transfery, víza
  • Starostlivosť o chod kancelárie
  • Vybavovanie telefonátov, starostlivosť o prijímané návštevy
  • Vybavovanie poštovej a mailovej komunikácie
  • Iné administratívno-organizačné činnosti
Kvalifikačné predpoklady
  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
Osobnostné predpoklady
  • Veľmi dobré organizačné schopnosti
  • Zodpovednosť 
  • Samostatnosť
  • Flexibilita
  • Ústretovosť
  • Precíznosť
 
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk – pokročilý
Iné požadované znalosti
  • Práca s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - pokročilý
  • Vodičský preukaz skupiny B (je podmienkou)
  • Rozhľad a skúsenosť v administratíve
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
  • 1400 EUR
Miesto výkonu práce
  • BRATISLAVA
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  •  september, október
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 10. septembra 2018 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
 
 
 
 
foto: archív SA