!!!Pozícia je už obsadená.
Chceš pracovať v sektore, ktorý patrí medzi významne rastúce a ponúka atraktívne príležitosti aj do budúcnosti? Staň sa súčasťou silnej spoločnosti, ktorá si dlhodobo udržiava vedúce postavenie v oblasti zdravotníctva. Na pozícii asistentky vedenia spoločnosti budeš pracovať v atraktívnom prostredí, budeš angažovaná  v zaujímavých pracovných úlohách a otvoria sa ti perspektívy na získavanie nových poznatkov a zručností. Neváhaj a napíš nám.
 
Názov pozície
  • ASISTENTKA VEDENIA SPOLOČNOSTI
Profil spoločnosti
  • Náš klient je známa, silná a úspešná spoločnosť pôsobiaca v sektore zdravotníctva na Slovensku. Jej úspech je založený na jedinečnom know-how, silnej orientácii na svojich zákazníkov a na atraktívnej firemnej kultúre. Spoločnosť si dlhodobo udržiava vedúce postavenie vo svojom segmente.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
  • administratívne práce spojené s plynulým chodom kancelárie riaditeľa
  • organizácia stretnutí, vítanie návštev a starostlivosť o ne
  • triedenie, spracovanie, zakladanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie
  • vedenie pokladne
  • kopírovanie a scanovanie materiálov, prepisovanie textov, vytváranie prehľadov a tabuliek podľa požiadaviek nadriadených
  • vybavovanie telefonátov a komunikácia s klientmi
  • príprava zápisov z porád
  • vykonávanie denných úloh v zmysle pokynov nadriadených
  • vyžadovaná je aktívna znalosť anglického jazyka, prípadne aktívna znalosť nemeckého jazyka + aspoň mierne pokročilá znalosť angličtiny
Kvalifikačné predpoklady
  • vzdelanie stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady
  • skúsenosti s organizáciou meetingov, interných porád, spracovanie zápisov z porád a pod.
  • komunikačné a reprezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
  • min. prax 1 rok na podobnej pozícií
  • schopnosť samostatne riešiť problémy, nasadenie
  • zodpovednosť za vykonanú prácu
  • ochota pracovať aj nad rámec povinností
Iné požadované znalosti
  • Anglický jazyk - komunikatívna úroveň
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
  • od 1100 EUR (Výška základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • ihneď
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 4. októbra 2018 na adresu info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Zaslaním Vášho CV (životopisu) udeľujete súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej 2, 811 03 v Bratislave, Slovenská republika, IČO 46 971 386 so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v CV (životopise) za účelom sprostredkovania vhodnej pracovnej ponuky podľa zákona č. 122/2013 Z. z. [ES1] o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v súlade s článkom 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 a v súlade s §19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň zaslaním Vášho CV (životopisu) potvrdzujete, že v ňom Vami všetky poskytnuté údaje a informácie sú pravdivé.
 
 
 
 
 
foto: archív SA