!!! Pracovná pozícia je obsadená. Milé asistentky, hľadáme  kandidátku so zmyslom pre detail, zodpovednosť a samostatnosť pre veľkú a úspešnú spoločnosť zastupujúcu najprestížnejšie svetové značky v oblasti IT. Tešíme sa na Vaše životopisy a osobné stretnutie.
 
Názov pozície
  • ASISTENTKA KONATEĽA SPOLOČNOSTI
Profil spoločnosti
  • SP je jedným z najväčších distribútorov produktov v oblasti IT najprestížnejších svetových značiek ako sú APPLE, AMD, CULCHARGE, DELL, DEVIA, GIGABYTE, GRIFFIN, HITACHI, INTEL, JBL, MICROSOFT, MOSHI, SAPPHIRE, SEAGATE, WESTERN DIGITAL a iných. Zastupuje 70 výrobcov informačných technológií a poskytuje širokú škálu produktov a služieb pre viac ako 2000 zákazníkov ročne. Od roku 2010 firma vlastní sieť predajní iStores.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
  • Starostlivosť o chod kancelárie konateľa spoločnosti
  • Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
  • Organizovanie stretnutí s klientmi a obchodnými partnermi
  • Plánovanie a realizácia podujatí
  • Príprava podkladov a prezentácií
  • Riešenie operatívnych úloh od nadriadeného, správa kalendára
  • Evidovanie pracovných úloh a ich termínov
  • Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory
Kvalifikačné predpoklady
  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
Osobnostné predpoklady
  • Pracovitosť, chuť pracovať a dosahovať výsledky
  • Lojalita, dôveryhodnosť, diskrétnosť
  • Zmysel pre detail
  • Flexibilita, asertivita
  • Samostatnosť, organizačné schopnosti
  • Pozitívne myslenie, proaktívny prístup
Iné požadované znalosti
  • Anglický jazyk - pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
Zamestnanecké výhody, benefity yes
  • práca v stabilnej nadnárodnej distribučnej spoločnosti pôsobiacej v oblasti IT
  • hi-tech vybavenie od Apple - služobný telefón a notebook
  • príjemný pracovný kolektív a pracovné prostredie
  • motivačný systém benefitov (mesačný príspevok na regeneráciu, vernostný príspevok, príspevok na svadbu a pri narodení dieťaťa, firemné akcie, nákup tovaru za zvýhodnené ceny, koncoročné odmeny)
  • príspevok na výuku cudzích jazykov
  • možnosť odborného rastu
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
  • od 1100 EUR (Suma základnej zložky mzdy môže byť aj vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • september, október 2018
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 5. septembra 2018 na adresuinfo@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Zaslaním Vášho CV (životopisu) udeľujete súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej 2, 811 03 v Bratislave, Slovenská republika, IČO 46 971 386 so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v CV (životopise) za účelom sprostredkovania vhodnej pracovnej ponuky podľa zákona č. 122/2013 Z. z. [ES1] o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v súlade s článkom 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 a v súlade s §19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň zaslaním Vášho CV (životopisu) potvrdzujete, že v ňom Vami všetky poskytnuté údaje a informácie sú pravdivé.
 
 
 
 
foto: archív SA