Štýl vyjadrovania sa, intenzita hlasu, presvedčivosť a priebojnosť, sú momenty, ktoré nás posúvajú vpred. Skvelá asistentka je tá, ktorá si musí vedieť vždy komunikačne poradiť a dosiahnuť cieľ aj vo veľmi náročnom prostredí firmy.
 
 
Obsah kurzu:
  • Podstata a význam komunikácie – prečo je komunikácia dôležitá
  • Základné zručnosti interpersonálnej komunikácie – základom komunikácie ste VY (sebapoznanie, aktívne počúvanie, kladenie otázok, jasné vyjadrovanie, poskytovanie spätnej väzby, empatia a zvládanie vlastných emócií, asertivita)
  • Sebapoznanie – test: moje silné a slabé stránky v komunikácii
  • Aktívne počúvanie / načúvanie – proces počúvania, čo nám pomáha / bráni počúvať, kroky k aktívnemu počúvaniu
  • Kladenie otázok – pozrieme sa na rôzne druhy a typy otázok
  • Jasné vyjadrovanie sa – GRASP metóda
  • Poskytovanie a prijímanie spätnej väzby
  • Empatia a zvládanie vlastných emócií (antipatia, apatia, empatia, sympatia)
  • Asertivita – 3P (poznanie, prejavenie, presadenie)
  • Test: Sebaistota
  • Najdôležitejší krok k úspešnej komunikácii – váš vnútorný postoj
  • Flexibilita v komunikácii - Ako zvládať obtiažne komunikačné situácie ( čo nás rozčuľuje v komunikácii, ako vznikajú komunikačné bloky – očakávania, predsudky)
  • Verbálne a neverbálne komunikovanie - Suverénny hlas a reč tela
  • Komunikačné bariéry a ako ich prekonať
 
Čo si absolventka kurzu odnesie?
  • Informácie a poznatky o svojich silných a slabých stránkach v komunikácii (priestor na rozvoj)
  • Základné zručnosti interpersonálnej komunikácie
  • Tipy a triky na zvládanie obtiažnej komunikácie
  • Tipy a triky na prekonanie komunikačných bariér
  • Základy umenia slovnej sebaobrany
Cena kurzu zahŕňa:
  • Welcome coffee & tea
  • Učebné a poznámkové materiály
  • 8 hodinový profesionálny a intenzívny výklad s interakciou lektora
  • Trojchodový obed
  • 2 x coffee break s občerstvením
  • Certifikát o absolvovaní kurzu