AKO KOMUNIKOVAŤ V PRACOVNOM PROSTREDÍ
Staň sa majsterkou v komunikácii. Neváhaj a nauč sa najmodernejšie návody a tipy ako na úrovni vystupovať a komunikovať.
Verbálne aj neverbálne komunikovať je silným znakom každej profesionálnej asistentky a office manažérky, preto ti ponúkame interaktívny tréning, z ktorého si už na druhý deň prinesieš do práce veľa dôležitých skúseností. Intenzívny tréningový kurz poskytne najmodernejšie zručnosti, ktoré si rovno vyskúšaš na vlastnej koži a aj na kamerových skúškach.
Témy kurzu:
-
Najmodernejšie návody a tipy ako na úrovni vystupovať a komunikovať v rôznych pracovných situáciách
-
Vyššie sebavedomie pre svoje účinkovanie v štruktúre firmy, ako aj pri kontakte s externým prostredím mimo svojej organizácie.
-
Suverénny hlas a reč tela
-
Intenzívny tréningový deň plný simulovaných situácií z pracovného prostredia
-
Emócie a krízové situácie
-
Pozitívne posolstvá a odkazy
-
Interaktívne výstupy ako sa zapájať na porade, ako zvládať diskusie
-
Profesionálne vstupy ako komunikáciu využivať, modelové situácie
-
Návody, ktoré sa dajú okamžite aplikovať už na druhý deň po návrate do svojej firmy
-
Skúšky na kameru, kde sa prehodnotia bariéry a zameria sa na pozitíva
Neváhaj a nauč sa najmodernejšie návody a tipy ako na úrovni vystupovať a komunikovať v rôznych pracovných situáciách. Viac na detaile kurzu.