Marketingové minimum pre modernú asistentku
Čo je dnes úloha marketingu? V akej štruktúre ho väčšinou nájdeme? Prečo je tak dôležitý? Akú úlohu zohráva v marketingu firmy aj moderná asistentka? Prečo je pre ňu tak dôležitý a ako si môže zvýšiť svoju profesionálnu úroveň jeho poznaním?
Obsah kurzu:
-
Význam marketingu vo firme v náročnom trhovom prostredí
-
Štruktúra marketingových aktivít
-
Marketingový plán
-
Marketingová komunikácia, médiá, práca s agentúrami
-
Moderný marketing, sociálne médiá
-
Pred akými výzvami stojí dnešný marketing?
-
Prelínanie marketingu s náplňou práce modernej asistentky
Čo si absolventka kurzu odnesie?
-
Informácie a poznatky o tom, čo je na marketingu dnes dôležité a ako funguje?
-
Tipy, ako dnes musí asistentka marketingovo myslieť a konať?
-
Ako sa mení a ďalej zmení marketing?
-
Ďalej si zvýši svoju profesionálnu úroveň novými poznatkami
Profil lektora:
Doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D., marketingový expert, vysokoškolský pedagóg, zakladateľ a predseda Redakčnej rady vedecko-odborného časopisu Marketing Science and Inspirations, nezávislý marketingový poradca, autor a spoluautor viacerých publikácií doma aj v zahraničí.
Cena kurzu zahŕňa:
-
Welcome coffee & tea
-
Učebné a poznámkové materiály
-
2,5 hodinový profesionálny a intenzívny výklad s interakciou lektora
-
Občerstvenie počas kurzu
-
Certifikát o absolvovaní kurzu