6 VEĽKÝCH CHÝB PRI TELEFONOVANÍ
Nie je vždy jednoduché zvládnuť telefonát na jednotku. Ak odstránite bežné rutinné chyby, vaše volanie bude perfektné.
![](https://skvelaasistentka.sk/sites/default/files/bannery/office_cislo_1.png)
Vyhýbajte sa tým klasickým syndrómom "práve som v banke, platím pri pokladni a podobne". Ak neviete spoľahlivo viesť hovor, radšej nezdvihnite a čo najskôr sa ozvite späť.
![](https://skvelaasistentka.sk/sites/default/files/bannery/office_cislo_2.png)
Nepýtajte sa, či nevyrušujete a podobne. Ak vám volaný zdvihol, tak zrejme môže volať...
![](https://skvelaasistentka.sk/sites/default/files/bannery/office_cislo_3.png)
Nesnažte sa na začiatku hovoru ospravedlňovať, že potrebujete len "minútku". Výrazne si tým oslabujete svoju pozíciu a strácate rešpekt.
![](https://skvelaasistentka.sk/sites/default/files/bannery/office_cislo_4.png)
Pracovne netelefonujte na ulici, v dopravnom prostriedku a všade, kde je ruch, pretože sa vám stane, že sa budete musieť a nie možno raz pýtať slovo pardon, čo nie je profesionálne.
![](https://skvelaasistentka.sk/sites/default/files/bannery/office_cislo_5.png)
V telefonickom rozhovore nepoužívajte rozsiahle a vyčerpávajúce vety. Telefonovanie má byť stručné, jasné a príjemné.
![](https://skvelaasistentka.sk/sites/default/files/bannery/office_cislo_6.png)
Príliš tenký a milý hlas častokrát pôsobí rušivo, naivne a váš prejav znie, akoby ste boli prvý deň v práci.
Pozor!
Využite posledné miesta a príďte na moderný kurz Profesionálna asistentka
- klikni sem.
Naďa, foto: archiv SA, Shutterstock