AKO NEPÍSAŤ PREDMET EMAILU!
Je veľmi dôležité mať predmet emailu napísaný výstižne, aby adresát vedel pri prvom pohľade, o čo sa jedná.
Dobre zoštylizovaný názov dáva predpoklad, aby bol email otvorený a čítaný. Na čo myslieť, keď ideš niečo do toho jedného riadku napísať?
-
V prvom rade maj na pamäti, že názov nesmie byť dlhý (jednak znižujeme šancu na celé prečítanie a tiež v menších zariadeniach, ako mobily sa celý nezobrazí). Na základe štatistík platí, že najefektívnejšia dĺžka je medzi 28-39 ZNAKOV.
-
Je profesionálne, ak preposielaš email, ODSTRÁNIŠ z predmetu “FW:”
-
Rozhodne NIKDY neposielaj email bez názvu.
-
VYHNI SA aj boldu, výkričníkom a iným dôrazným zvýrazneniam
-
Je doporučované písať text predmetu VEĽKÝMI tlačenými písmenami
-
Nie je nič lepšie, ako byť už v názve emailu AKTUÁLNY, napr. v súvislosti s akciou, ktorá sa koná alebo aj s miestom, o ktorom sa píše v texte emailu
-
Najlepším pomocníkom sú noviny, kde názvy článkov čo najpresnejšie vystihujú to, čo sa čitateľ dozvie. Môžu ti poslúžiť ako INŠPIRÁCIA k trefnému pomenovaniu tvojho odkazu.
-
Skús urobiť všetko pre to, aby si sa vyhla NESPRÁVNYM slovám. Sú už dosť obnosené a dávajú len veľmi všeobecný náznak toho, čo naozaj píšeš.
TAKŽE TAKTO NIE!
Pomoc
Help
Reminder
Task
Dôležité
Notice
Prosba
Request