Mimochodom, najhoršie je zdvihnúť, aj keď nemôžeš a povedať, že nemôžeš. Táto nelogickosť, ktorú robí stále veľa ľudí okolo nás je nevhodná a navyše ľudia potom zabudnú aj tak volať späť, pretože im na displeji neostane žiadna hláška o neprijatom hovore a podobne. Pozri teda, čo je kedy najvhodnejšie použiť.
NIE
Vypnúť vyzváňanie – toto nepoužívaj, pretože tak v práci, ako aj v súkromí, je to netaktné. Šéfovi to urobíš raz a môže sa ti to stať "osudným" . Ak bude na linke zvoniť klient, ten už znovu nezavolá.
ÁNO
Nechať zvoniť – najčastejšie používané, ale je potrebné následne zavolať a ideálne hneď ako sa dá. Pri stišovaní zvonenia treba dať pozor, aby si omylom volajúceho nevypla.
Pri zvonení, poslať rýchlu sms – doporučujeme, pretože je to profesionálne, Ale pozor na text „Zavolám ti neskôr“, tento je dosť tvrdý na to, aby ho dostal niekto, koho nepoznáš, resp. si s ním vykáš. V menu telefónu si určite nastav príjemnú automatickú sms, ktorú budeš odteraz posielať, aby si ju nemusela vždy v strese vymýšlať a vyťukávať. Doporučujeme jednoduché - Zavolám Vám neskôr, ďakujem za pochopenie.

A na záver ešte jedna rada: Vždy po mítingu si skontroluj hlasitosť, či náhodou nemáš tichý režim, aby si počula, keď napríklad volá šéf...