AKO ZORADIŤ ADRESÁTOV DO MAILU?
Keď píšeš mail, ktorý adresuješ viacerým kontaktom v rámci jednej organizácie, pravidelne rozmýšľaš nad tým, či usporiadať mená podľa úrovne pozície? Väčšinou asi áno.

Ak sa rozhodneme ísť cestou zoraďovania, je to samozrejme náročnejšie na čas, ale pristupujeme k tomu profesionálnejšie. HIERARCHIA V KAŽDEJ FIRME MÁ VÝZNAM a mala by sa dodržiavať určitá etiketa. A keďže email je náš pracovný dokument, mali by sme hierarchiu rešpektovať. Ak to neurobíme, nič sa samozrejme nedeje, ale mali by sme na to vždy klásť dôraz.

Okrem toho, že adresáti by mali byť zoradení v riadku „Pre:“, to isté platí aj pri „Cc:“.

JEDEN Z NAJVÄČŠÍCH PREŠĽAPOV je, keď na niekoho zabudneme. Preto je dôležité si ešte pred zoradením ľudí napísať niekde na papier všetkých, ktorým správa odíde. Je lepšie sa nad tým trikrát zamyslieť, ako následne riešiť problémy a trápne situácie. Tie zoberú oveľa viac času.
Takže, dvakrát meraj a raz zoraďuj. Možno meraj vždy radšej aj trikrát. Doba je náročná a povinností veľa...
(red), foto: archív SA