ČISTOTA FIRMY JE TVOJA VIZITKA!

Je pár vecí vo firme, ktoré hneď odhalia, aká si profesionálka. Či je to návšteva, šéf alebo aj iní kolegovia, ako sa hovorí, poriadok musí byť vždy a všade. Tvorí to tvoj imidž a si to ty, kto musí nájsť cesty, ako to vyriešiť.  

Aj keď to nie je v tvojej priamej kompetencii, maj to stále pod kontrolou. 
  1. Čistý koberec bez fľakov, rozstrapkaných alebo odstávajúcich miest
  2. Príjemný vzduch, bez zápachu po zohriatych kapustových fliačkoch z mikrovlnky
  3. Čisté toalety (tak ako podľa toalety spoznáš dobrú a spoľahlivú reštauráciu alebo bar, to isté platí vo firme)
  4. Neporiadok na stoloch zamestnancov, šéfa a, samozrejme, u teba. Chaos na stole znamená chaos v hlave človeka. Hlavne tony nepotrebných papierov a krabíc pôsobia odstrašujúco.
  5. Ak máte miesto, kde čakajú návštevy, tak včerajšia denná tlač, týždeň starý týždenník a millión firemných brožúr, tam nemá čo hľadať. Nič dnes nie je horšie, ako keď firma pôsobí neaktuálne.
  6. Tvoja nástenka nad stolom. Návšteva chodí väčšinou okolo stola asistentky a zrak môže padnúť aj na zvláštny obsah toho, čo tam visí.
  7. Dochytané stoly v kancelárii šéfa, v zasadačkách a na recepcii nesmú byť ani o piatej popoludní.
  8. Ak máte vo firme kvety, čo asi máte, je nanajvýš dôležité ich udržiavať v tej najlepšej forme a vzhľade. Firma, kde pracuješ, buď kvitne alebo upadá, presne ako kvety, ktoré sa v nej nachádzajú.
  9. Čistý papier na flipchartoch, fixky a najmä, ktoré píšu, sú povinnosť.
  10. O tom, ako sa podáva káva, čaj, čo sa ponúka a čo nie, sme už písali veľmi podrobne, takže predpokladáme, že to máš stále na pamäti.
  11. Napadá ti ešte niečo dôležité? Pošli nám tip a my ho hneď uverejníme. smiley
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore