HĽADÁME ASISTENTKU VEDENIA SPOLOČNOSTI

!!!Pozícia je už obsadená. Chceš pracovať v sektore, ktorý patrí medzi významne rastúce a ponúka atraktívne príležitosti aj do budúcnosti? Staň sa súčasťou silnej spoločnosti, ktorá si dlhodobo udržiava vedúce postavenie v oblasti zdravotníctva. Na pozícii asistentky vedenia spoločnosti budeš pracovať v atraktívnom prostredí, budeš angažovaná  v zaujímavých pracovných úlohách a otvoria sa ti perspektívy na získavanie nových poznatkov a zručností. Neváhaj a napíš nám.  

Názov pozície
  • ASISTENTKA VEDENIA SPOLOČNOSTI
Profil spoločnosti
  • Náš klient je známa, silná a úspešná spoločnosť pôsobiaca v sektore zdravotníctva na Slovensku. Jej úspech je založený na jedinečnom know-how, silnej orientácii na svojich zákazníkov a na atraktívnej firemnej kultúre. Spoločnosť si dlhodobo udržiava vedúce postavenie vo svojom segmente.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
  • administratívne práce spojené s plynulým chodom kancelárie riaditeľa
  • organizácia stretnutí, vítanie návštev a starostlivosť o ne
  • triedenie, spracovanie, zakladanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie
  • vedenie pokladne
  • kopírovanie a scanovanie materiálov, prepisovanie textov, vytváranie prehľadov a tabuliek podľa požiadaviek nadriadených
  • vybavovanie telefonátov a komunikácia s klientmi
  • príprava zápisov z porád
  • vykonávanie denných úloh v zmysle pokynov nadriadených
  • vyžadovaná je aktívna znalosť anglického jazyka, prípadne aktívna znalosť nemeckého jazyka + aspoň mierne pokročilá znalosť angličtiny
Kvalifikačné predpoklady
  • vzdelanie stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady
  • skúsenosti s organizáciou meetingov, interných porád, spracovanie zápisov z porád a pod.
  • komunikačné a reprezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
  • min. prax 1 rok na podobnej pozícií
  • schopnosť samostatne riešiť problémy, nasadenie
  • zodpovednosť za vykonanú prácu
  • ochota pracovať aj nad rámec povinností
Iné požadované znalosti
  • Anglický jazyk - komunikatívna úroveň
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
  • od 1100 EUR (Výška základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • ihneď 
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore