HĽADÁME ASISTENTKU VEDENIA SPOLOČNOSTI
!!!Pozícia je už obsadená.
Chceš pracovať v sektore, ktorý patrí medzi významne rastúce a ponúka atraktívne príležitosti aj do budúcnosti? Staň sa súčasťou silnej spoločnosti, ktorá si dlhodobo udržiava vedúce postavenie v oblasti zdravotníctva. Na pozícii asistentky vedenia spoločnosti budeš pracovať v atraktívnom prostredí, budeš angažovaná v zaujímavých pracovných úlohách a otvoria sa ti perspektívy na získavanie nových poznatkov a zručností. Neváhaj a napíš nám.
Názov pozície- ASISTENTKA VEDENIA SPOLOČNOSTI
Profil spoločnostiNáš klient je známa, silná a úspešná spoločnosť pôsobiaca v sektore zdravotníctva na Slovensku. Jej úspech je založený na jedinečnom know-how, silnej orientácii na svojich zákazníkov a na atraktívnej firemnej kultúre. Spoločnosť si dlhodobo udržiava vedúce postavenie vo svojom segmente.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť- administratívne práce spojené s plynulým chodom kancelárie riaditeľa
- organizácia stretnutí, vítanie návštev a starostlivosť o ne
- triedenie, spracovanie, zakladanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie
- vedenie pokladne
- kopírovanie a scanovanie materiálov, prepisovanie textov, vytváranie prehľadov a tabuliek podľa požiadaviek nadriadených
- vybavovanie telefonátov a komunikácia s klientmi
- príprava zápisov z porád
- vykonávanie denných úloh v zmysle pokynov nadriadených
- vyžadovaná je aktívna znalosť anglického jazyka, prípadne aktívna znalosť nemeckého jazyka + aspoň mierne pokročilá znalosť angličtiny
Kvalifikačné predpoklady- vzdelanie stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady- skúsenosti s organizáciou meetingov, interných porád, spracovanie zápisov z porád a pod.
- komunikačné a reprezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
- min. prax 1 rok na podobnej pozícií
- schopnosť samostatne riešiť problémy, nasadenie
- zodpovednosť za vykonanú prácu
- ochota pracovať aj nad rámec povinností
Iné požadované znalosti- Anglický jazyk - komunikatívna úroveň
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)- od 1100 EUR (Výška základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
Pracovný pomer
Termín nástupu