KEĎ SKONČÍ PORADA!
Ak vo vašej firme prebiehajú rôzne mítingy, na ktorých nie si zúčastnená, určite sa stáva, že miestnosť ostáva v hrozivom stave.
Každý si zoberie po porade so sebou len to svoje a to, čo ostáva na stoloch je už nezaujímavé. Nie však pre ďalšiu návštevu. Vieš koľko zamestnancov začína porady v neuprataných miestnostiach? A vieš, koľko návštev vidí do útrob vašej firmy a zbytočne? Prinášame Ti "CHECK LIST", ktorý môžeš ešte dnes vytlačiť a umiestniť pri dverách vašich zasadačiek. Ver, že je potrebné, aby sa to kolegovia a kolegyne naučili.
PRED ODCHODOM Z MEETING ROOM
1. Odnes všetky dokumenty, ktoré ostali na stole alebo parapetách a skrinkách.
2. Strhni použité papiere z flipchartu a odnes ich.
3. Zmaž texty na magnetickej tabuli.
4. Ak je slabá žiarovka v projektore, oznám to kompetentnej osobe.
5. Ak si posledný/á, zabezpeč, aby sa odniesli poháre a upratal stôl.
6. Ak nepíšu fixky, oznám to kompetentnej osobe.
7. Otvor okno, aby sa vyvetralo, prípadne pusti klimatizáciu.
Ďakujú Ti všetci zamestnanci
Príďte na náš decembrový kurz Profesionálna asistentka -
klikni sem a Ako komunikovať
Stella, foto: archiv SA, Shutterstock