MAJÚ DNES VIZITKY EŠTE VÝZNAM?
Vizitky majú neuveriteľnú výdrž, pretože existujú už vyše 600 rokov. Dôležité je, aby nezanikli v kope s ostatnými.
Dobrou správou je, že vizitka ostáva aj naďalej veľmi dôležitým nástrojom na budovanie a šírenie mena firmy a ich zamestnancov. Aj preto je kľúčové dávať vizitkám výnimočnú pozornosť.

V prvom rade musí byť vizitka obsahovo správna. Práve vizitka je ten kúsok papiera, kde nesmie nič dôležité chýbať a kde sa nesmie vyskytnúť žiadna chyba.

Nastal čas posunúť sa do novej dimenzie a vyskúšať inovácie v podobe napríklad neštandardného materiálu, z ktorého je zhotovená. Napríklad priesvitný plast, guma, drevo alebo dokonca kov sú veci, ktorými sa dá dnes okamžite upútať. Ohľadne ceny krátke vysvetlenie – radšej mať pri sebe 5 unikátnych vizitiek, ako 50 nepútavých a príliš formálnych v gumičke. Ak aj pracuješ v korporácii, kde pravidlá diktujú v inej krajine, snažte sa priniesť inovácie a získať “povolenie” a možno si presadíš aj niečo nové. Ak aj nie, daj šéfovi urobiť pár unikátnych vizitiek len na jeho meno. Ani pri pracovnom stretnutí tým nič nepokazí, práve naopak.

Zabezpeč, aby mal šéf vždy pri sebe pár vizitiek. Dnes na to väčšinou nemyslí a preto v tom musíš byť aktívna. Minimálne raz do týždňa mu daj na klávesnicu pár kusov, aby si ich dal do peňaženky.
Ak sa stane, že šéf bol na stretnutí a nemal pri sebe vizitku, ale druhá strana mu ju poskytla, je dôležité, aby v peknej obálke poslal aj on svoju, a to čo najskôr. Práve preto si od neho pýtaj nové vizitky a zároveň zisti, či máš niekomu na oplátku tú jeho poslať.

A posledný veľmi dôležitý bod – si asistentka a aj ty musíš mať svoju firemnú vizitku. Dožaduj sa toho, pokiaľ ti to doteraz firma neumožnila.
ROZVODOVÝ PRÁVNIK
CENTRUM YOGA
OBCHOD SO SYRMI
Advertising Agency: JWT, Brazil
PLASTICKÁ CHIRURGIA
Advertising Agency: Demner, Merlicek & Bergmann, Vienna, Austria
INVESTIČNÝ PORADCA
Advertising Agency: Rethink, Canada
RÁMOVANIE OBRAZOV
Advertising Agency: Piko, Moldova