MODERNÁ ASISTENTKA VIE, ČO JE AROMA MARKETING!

Poznáš to už možno z pár obchodov, vstúpiš a hneď si uvedomíš veľmi príjemnú vôňu. Aj niektoré hotely kladú dôraz na unikátne vône, ktoré stimulujú pocity a vytvárajú zážitok a väzbu na miesto, čas a značku.   

Vo firmách je tento fenomén len v „plienkach“ a sú to práve firmy, ktoré by mali tiež stimulovať emócie pre návštevy obchodných partnerov a zároveň aj pre zamestnancov. Napríklad, v obchode s oblečením je dobrá vôňa jeden zo silných faktorov úspechu pre rast tržieb a to isté platí aj pre firmu.
 
Aroma marketing – toto je názov systematického narábania s vôňami s cieľom upriamiť pozornosť, hrať sa s emóciami človeka. Takže pokiaľ sa firma, kde pracuješ práve nepresťahovala do nových priestorov, kde je ešte príjemná vôňa z nových materiálov, porozmýšľaj už dnes, ako sa postarať o tú správnu arómu. Uvidíš, aký zázrak to urobí. A výdavky si pred šéfom obhájiš, pretože investícia je minimálna oproti prínosom, ktoré získate.
 
ČO PLATÍ PRI VÝBERE VÔNÍ:
 
V každom prípade sa treba vyhnúť ťažkým vôňam.
Vône určené do hygienických priestorov patria len tam a nikde inde.
Vonné sviečky môžu byť dobrá voľba, ale predstavujú len čiastočné riešenie pre obmedzený menší priestor. A predsa sviečky nemôžu horieť všade... Aj pri vonných sviečkach platí, že žiadne ťažké alebo príliš prírodné arómy.
Lacné vône tiež neurobia žiadaný výsledok.
Je dôležité sa popozerať po PROFESIONÁLNYCH VÝROBKOCH alebo dodávateľoch, ktorí ti pomôžu vybrať pre vaše priestory tú najlepšiu.
 
 
 
(em), foto: archív SA
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore