NAJNOVŠIE TRENDY AKO VIESŤ PORADU

Ponúkame najnovšie tipy a postupy ako čo najlepšie viesť mítingy.   

  1. Neopakovať znovu informácie, ktoré už odzneli tým, čo prišli neskoro.
  2. Dať možnosť niektorým prísť, ako aj odísť v konkrétnom čase. Nie každý si musí odsedieť celú poradu. Je to oveľa efektívnejšie a každý sa poteší.
  3. Nedovoliť používať notebooky a tablety. Komunikačné zariadenia musia počas stretnutia ostať bokom. Pretože práve tie likvidujú kvalitu porady.
  4. Zabezpečiť priestor, aby sa každý vyjadril. Nech sa ľudia vyjadrujú aj rad za radom, vôbec to nie je na škodu a prispieva to aj k odvahe komunikovať počas ďalších stretnutí.
  5. Vyhnúť sa úvodom ako napríklad: Vonku je tak pekne a my to tu už nejako dnes spolu zvládneme.... Od začiatku treba byť pozitívne naladený a prejaviť energiu pustiť sa do agendy.
  6. Držať si presvedčivý postoj. Všetko sa prediskutuje a nájde riešenie. Určite nikdy nevnášať do miestnosti pesimizmus.
  7. Vyzvať na začiatku zúčastnených, že dobré myšlienky dnes stačiť nebudú. Potrebujete veľkolepé myšlienky.
  8. Aj keď je agenda dlhá, vždy treba mať jasný headline stretnutia a ten napísať na flipchart, aby ho každý videl. To bude pre všetkých cieľ, ktorý idete nie riešiť, ale vyriešiť.
  9. Kto vedie poradu, nikdy nerozpráva viac ako 50% času.
  10. Ak všetko smeruje k tomu, že porada skončí skôr, treba poďakovať všetkým, že sa to podarilo vyriešiť oveľa skôr, čo svedčí o kvalite stretnutia, ktoré sa dnes uskutočnilo. Nič nie je horšie, ako umelo ťahať do konkrétneho času.
 
 
 
 
 
 
 
Eňa, foto: Shutterstock, archív SA
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore