NUDNÉ MEETINGY
Je to proste tak. Poviete si, zase meeting a máte pravdu. Väčšina ľudí si pojem meeting už vopred spája s plytvaním času a nikam nevedúcimi diskusiami. Pozrite si pár zaujímavých štatistík. Možno práve vy začnete tomu vo firme dávať iný zmysel.
-
Väčšina ľudí na meetingoch myslí na to, čo bude robiť cez deň
-
60% ľudí na meetingu si zapisuje len preto, aby dali najavo, že sú duchom prítomní
-
63% meetingov nemá žiadnu vopred pripravenú agendu
-
Vedúci pracovníci stratia do roka až 2 mesiace na meetingoch, ktoré im nič nové neprinesú
-
Až o 25% sa zvýši efektivita meetingu, pokiaľ sa určí alebo najme správny facilitátor
-
Väčšina meetingov nezačne načas, čo znamená dokopy niekoľko desiatok hodín ročne strateného času pre všetkých zúčastnených
-
V roku 2010 sa denne v USA uskutočnilo v priemere až 11 miliónov business meetingov denne
-
Na väčšinu meetingov neprídu všetci pozvaní, čo významne komplikuje naplnenie stanovených cieľov stretnutia a plánovania úloh z diskusie