POČÚVAŠ A AJ TAK SI TO NEZAPAMÄTÁŠ?

Prinášame 5 hlavných dôvodov, prečo možno nevieš dôkladne počúvať to, čo druhá strana rozpráva.   

Je zistené, že krátko po pracovnom stretnutí nám v priemere ostane v pamäti len veľmi malá časť informácií, ktoré „odzneli“, čo je celkom významné plytvanie svojho času a času tých druhých. Ak nebudeš opakovať chyby, o ktorých píšeme, uvidíš, že obsahu, ktorý si zapamätáš, bude viac.
  1. Pri rozhovore kladieš veľmi málo alebo dokonca žiadne otázky. Ak sa pýtaš, tak zapamätaniu veľmi pomáhaš.
  2. Na stretnutí držíš neustále v ruke mobil a pozeráš v ňom ďalší program alebo sms-kuješ. V tomto prípade okrem hrubého neetického správania voči druhej osobe si zabezpečíš takmer nulový prísun informácií.
  3. Pri rozhovore sa druhému nepozeráš do očí. Často ti ubieha pohľad na všetko ostatné okolo vás. Kvalita výmeny informácii znova prudko klesá.
  4. Takmer nikdy si nerobíš poznámky. Ak už mobil na niečo pri rozhovore využiť, tak určite na robenie si poznámok. Samozrejme, ideálne je zapisovať si hlavné veci na papier.
  5. Čas na stretnutie si urobíš buď extrémne krátky a následne chceš všetky témy prejsť za 5 minút alebo naopak, sedíš vyše hodiny, kedy schopnosť vnímania u každého človeka už po 45 minútach začína veľmi klesať.
 
 
 
 
 
Eňa, foto: Shutterstock, archív SA
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore