PONUKA NA POZÍCIU ASISTENTKA ADVOKÁTA A OFFICE MANAGER

!!! Pozícia je obsadená. Milé dámy, ak je medzi vami skúsená asistentka, ktorá hľadá zaujímavú prácu s príležitosťou pre profesijný rast a dlhodobú spoluprácu, pošlite nám svoj životopis. Miesto práce je v Ružomberku.  

Názov pozície
  • ASISTENTKA ADVOKÁTA A OFFICE MANAGER
Profil spoločnosti
  • Advokátska kancelária poskytujúca komplexné právne poradenstvo v rôznych oblastiach práva, najmä v oblasti práva obchodného, občianskeho (vrátane práva nehnuteľností a pozemkového práva), pracovného a správneho práva, a to domácim aj zahraničným klientom.
Kvalifikačné predpoklady
  • SŠ, VŠ
Osobnostné predpoklady
  • Pracovitosť, chuť pracovať a dosahovať výsledky
  • Lojalita, dôveryhodnosť, diskrétnosť
  • Zmysel pre detail
  • Flexibilita, asertivita
  • Komunikatívnosť, príjemné a reprezentatívne vystupovanie
  • Samostatnosť, organizačné schopnosti
  • Pozitívne myslenie, proaktívny prístup
Iné požadované znalosti
  • Hospodárska korešpondencia - základy
  • Strojopis - základy
  • Fakturácia - základy
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Vodičský preukaz skupiny B
  • Znalosť anglického jazyka (stredne pokročilá, úroveň B2)
Náplň práce
  • Interná a externá komunikácia
  • Príprava podkladov a prezentácií
  • Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi, úradmi
  • Spracovanie odosielaných aj došlých zásielok a ich evidencia
  • Organizovanie stretnutí s klientmi a obchodnými partnermi
  • Evidovanie pracovných úloh a ich termínov
  • Riešenie operatívnych úloh od nadriadeného, správa kalendára
  • Organizácia podujatí
  • Administratívna podpora, vedenie sekretariátu
Miesto výkonu práce
  • Ružomberok
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY, BENEFITY
  • Možnosť sebarealizácie a podpora osobného rozvoja; firemný počítač a telefón aj na súkromné účely; motivačné finančné ohodnotenie; možnosť časovej flexibility; podpora športových a kultúrnych aktivít.
Termín nástupu
  • apríl - máj 2018
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 20.4. 2018 na adresuinfo@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme.
Zaslaním Vášho CV (životopisu) udeľujete súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej 2, 811 03 v Bratislave, Slovenská republika, IČO 46 971 386 so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v CV (životopise) za účelom sprostredkovania vhodnej pracovnej ponuky podľa zákona č. 122/2013 Z. z. [ES1] o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v súlade s článkom 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 a v súlade s §19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň zaslaním Vášho CV (životopisu) potvrdzujete, že v ňom Vami všetky poskytnuté údaje a informácie sú pravdivé.
 
 
 
foto: archív SA
 
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore