TOTO NADRIADENÉMU RADŠEJ NEHOVOR!

Väčšina nadriadených je doslova alergická na niektoré typy viet, ktoré ťa zbytočne dávajú do pozície zamestnanca prezrádzajúceho, že nevie alebo nedokáže veci riešiť.   

A škoda je, že aj veľmi šikovný človek, ktorý by úlohu urobiť vedel, si to niekedy pokazí hneď na začiatku a úplne zbytočne. Dobre si pozri, čomu sa treba vyhnúť:
  1. Toto vôbec nemám šancu urobiť (pozor, šéf si nájde niekoho iného, kto sa do toho pustí).
  2. Toto sa v našej firme nedá (ak toto povieš novému šéfovi, hneď si na zozname tradičných zamestnancov, ktorí to majú u neho zrátané).
  3. Takto to tu robíme vždy (to ale nadriadeného nezaujíma, naopak, neočakáva, že to budeš komentovať).
  4. To, že sa to stalo ....., nie je môj problém (takto určite nie, skús viac diplomacie, napríklad: Nabudúce urobíme spoločne v tíme všetko pre to, aby sa to nestalo a ja na to osobne dozriem.).
  5. Prečo takúto úlohu musím vždy dostať práve ja? (táto veta by bola problém už aj v prvej triede na základnej škole).
  6. To nám nikdy nič neprinieslo (Dopredu spochybňuješ autoritu šéfa! Ak si napriek tomu presvedčená, že máš s tým skúsenosť, navrhni zvlášť stretnutie, na ktoré prinesieš analýzu a dôkazy o tom, že takéto úlohy nič v minulosti nepriniesli)
  7. Týmto naša firma nič nezíska (veľmi opovážlivá reakcia, ktorá do dnešnej firemnej komunikácie nepatrí)
 
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore