TOTO ŠÉFOM RADŠEJ NEROBTE!
Šéfovia majú radi zamestnancov, ktorí sú konzistentní. Čo to v praxi znamená? Jednoducho majú radi, keď sú veci v poriadku, v kvalite ako vždy a v čase, na ktorý sú zvyknutí.
Takže toto radšej už nerob:
-
Raz pošleš zápis zo stretnutia v jednom formáte a druhýkrát v inom formáte
-
Pozvánky, ktoré posielaš do kalendára sú raz s popisom detailov a niekedy bez
-
Maily, ktoré píšeš, sú na striedačku - raz veľmi jednoducho písané a občas profesionálne v korporátnom štýle
-
Obliekaš sa prevažne pekne a vhodne k štýlu firmy a niekedy uletíš do nepochopiteľného dizajnu
-
Pravidelne šéfovi upraceš kanceláriu, ale sem-tam zabudneš
-
Úlohy vybavuješ na čas, ale posledný týždeň si na pár z nich zabudla alebo si ich nestihla
-
Do práce chodíš raz na 8.00 hod, inokedy na 8.20 hod a občas sa ti podarí na 9.15 hod
Inými slovami, daj si veľký pozor na to, aby si bola pre tvojho šéfa aj naďalej spoľahlivá. Ak nebudeš konzistentná v tom, čo sa od teba očakáva, tvoje kvality ako profesionálky sa nikdy nezlepšia.