VIEŠ, AKÉ CHYBY DNES VIDIA ZÁKAZNÍCI NA FIRMÁCH?

Aj firma, kde pracuješ dnes ty, sa určite snaží byť profesionálna, ponúka svoje unikátne produkty cez tú najlepšiu komunikáciu a stará sa o zákazníkov čo najlepšie. Ale ako to vnímajú samotní zákazníci?   

Veď to poznáme, NEOCHOTNÁ PREDAVAČKA, žiadny milý úsmev v predajni alebo dlhé rady v pobočkách rôznych firiem. Toto stále u nás existuje a my zákazníci to citlivo vnímame. V nedávnom prieskume spoločnosti GfK až takmer polovica opýtaných zákazníkov na Slovensku uviedla , že najväčším problémom firiem je ich proces predaja a najmä predajný a iný personál, ktorý je s nimi v kontakte. Ďalším problémom je KVALITA VÝROBKOV a tiež úroveň prístupu a STAROSTLIVOSTI O ZÁKAZNÍKA.
 
Až každý štvrtý z nás dnes uvažujeme, že prejdeme ku konkurencii a máme na to svoje dôvody. A práve toto sú veci, ktoré dnes musí manažment firiem riešiť na každodennej úrovni, pretože spokojný zákazník je strategický cieľ. Ale ako to firmy riešia, keď je to pretrvávajúci problém? Viac o modernom manažmente, úlohách firiem v náročnom prostredí, ale aj o tom, prečo potrebuješ vedieť viac, prinesie na Slovensku unikátny kurz pod názvom „ Manažérske minimum pre modernú asistentku a office manažérku“, ktorý sa uskutoční už 29.5. 2014 v Bratislave.
 
Pozri, kto prezentuje a čo sa naučíš!
 

Zaujímaj sa aj o veľké veci vo firme, je to pre teba dôležité.

 
 
 
 
 
(red), foto: archív SA
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore