VIEŠ, AKO PÔSOBÍŠ V TELEFÓNE?

Prvý dojem je len jeden a tam začína a nezriedka aj končí vzťah klienta s firmou.   

Prvý dojem vzniká na rôznych miestach kontaktu:
  • Recepcia
  • Call centrum
  • Priama linka na asistentku
  • Osobná návšteva
  • Prezentácia osoby z firmy v médiách, na rôznych podujatiach
  • Web stránka
  • Profil na sociálnych sieťach
  • Zamestnanec v obchode
  • Ale aj reklama, produkt a s ním spojená služba a iné
Poďme sa dnes pozrieť na telefonát. Podľa štatistík dnes ani tie najväčšie firmy nemajú 100% bezchybný proces, ktorý by zabezpečil príjemný pocit niekomu, kto volá do spoločnosti.
 
Aby sa maximalizoval zážitok volajúceho
  1. Príjemný hlas neovplyvnený náladou (žiadna mrzutosť, odkašľávanie, váhanie)
  2. Štandardné predstavenie (ideálne podľa vzoru konkrétnej firmy). Na toto sa moc nedbá a ľudia to jednoducho berú na ľahkú váhu.
  3. Ochota, ochota, ochota – či je to zákaznícky servis alebo asistentka finančného riaditeľa, vždy musí byť v hlase ochota
  4. Pozdrav a poďakovanie (znovu je najlepší korporátny štandard). Dôkladne na to dbať, veď prečo pokaziť inak pekný rozhovor.
Tak jednoduché, a predsa, dodržať všetky štyri body zvládajú len profesionálky a tých, naozaj, nie je až tak veľa.
 
 
 
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore