VIEŠ, AKO PÔSOBÍŠ V TELEFÓNE?
Prvý dojem je len jeden a tam začína a nezriedka aj končí vzťah klienta s firmou.
Prvý dojem vzniká na rôznych miestach kontaktu:
-
Recepcia
-
Call centrum
-
Priama linka na asistentku
-
Osobná návšteva
-
Prezentácia osoby z firmy v médiách, na rôznych podujatiach
-
Web stránka
-
Profil na sociálnych sieťach
-
Zamestnanec v obchode
-
Ale aj reklama, produkt a s ním spojená služba a iné
Poďme sa dnes pozrieť na telefonát. Podľa štatistík dnes ani tie najväčšie firmy nemajú 100% bezchybný proces, ktorý by zabezpečil príjemný pocit niekomu, kto volá do spoločnosti.
Aby sa maximalizoval zážitok volajúceho
-
Príjemný hlas neovplyvnený náladou (žiadna mrzutosť, odkašľávanie, váhanie)
-
Štandardné predstavenie (ideálne podľa vzoru konkrétnej firmy). Na toto sa moc nedbá a ľudia to jednoducho berú na ľahkú váhu.
-
Ochota, ochota, ochota – či je to zákaznícky servis alebo asistentka finančného riaditeľa, vždy musí byť v hlase ochota
-
Pozdrav a poďakovanie (znovu je najlepší korporátny štandard). Dôkladne na to dbať, veď prečo pokaziť inak pekný rozhovor.

Tak jednoduché, a predsa, dodržať všetky štyri body zvládajú len profesionálky a tých, naozaj, nie je až tak veľa.