!!! Pracovná pozícia je obsadená. Milé kolegyne, hľadáme šikovnú kandidátku so zmyslom pre zodpovednosť a s tímovým duchom pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť so sídlom v Bratislave. Tešíme sa na Vaše životopisy a osobné stretnutie.
 
Názov pozície
  • ODBORNÁ ASISTENTKA
Profil spoločnosti
  • Spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním finančného poradenstva pre široké spektrum klientov - od fyzických osôb až po právnické subjekty so stabilným postavením na trhu. Partnermi sú popredné spoločnosti pôsobiace v bankovom, poisťovacom a investičnom sektore.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
  • poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti
  • príprava podkladov pre vedenie spoločnosti – prezentácie, reporty, zápisy
  • plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád 
  • asistencia pri event manažmente a marketingových aktivitách (v pracovnej náplni nie je obchodná činnosť)
  • pokrytie časti personálnej agendy
  • starostlivosť o chod kancelárie
  • podpora pre marketingové, ekonomické a produktové oddelenie
Kvalifikačné predpoklady
  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
Osobnostné predpoklady
  • všeobecný ekonomický rozhľad
  • samostatnosť, komunikatívnosť
  • schopnosť pracovať ako súčasť tímu
  • príjemné a profesionálne vystupovanie 
  • prax vo finančnej oblasti vítaná
Administratívne a ekonomické znalosti
  • Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk – aktívne (komunikatívna úroveň)
Iné požadované znalosti
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
Zamestnanecké výhody, benefity 
  • materiálne a technické vybavenie
  • prácu v mladom dynamickom kolektíve
  • stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
  • možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
  • od 1000 EUR (Suma základnej zložky mzdy bude nastavená v rámci uvedeného intervalu v súlade s vašimi odbornými znalosťami a skúsenosťami)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • ihneď
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 10. septembra 2018 na adresuinfo@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
 
 
 
 
foto: archív SA