Školíme asistentky, manažérky, celé tímy. Vyberte si z našej ponuky alebo nám pošlite vašu požiadavku.
Sme profesionáli na komplexný rozvoj zamestnancov prostredníctvom školení a kurzov na strategické a aktuálne témy vo firemnom svete. Už 5 rokov prinášame jednotlivcom a tímom nové inšpirácie a návody, ako byť v práci ešte úspešnejší.

PRÍDEME K VÁM VYŠKOLIŤ VAŠICH ĽUDÍ, STAČÍ SI LEN VYBRAŤ!
Najnavštevovanejší kurz Profesionálna asistentka je zameraný na moderné ženy, ktoré chcú byť v práci úspešné. Na kurze sa naučíte:
- Ako posúvať šéfovi svoje nápady a myšlienky
- Písanie textov inak a lepšie
- Moderné písanie emailov
- Budovanie rešpektu a uznania
- Ako šéfovi efektívne šetriť čas
- Asistentka vs. interná a externá komunikácia vo firme
- Ako pozitívne zvládať negatívne situácie
- Rola asistentky pri budovaní spokojnosti klienta
- Faktory dlhodobého úspechu asistentky vo firme
Moderná business komunikácia sa venuje prejavu a komunikácii. Naučíte sa ako pôsobiť sebavedome a vedieť prezentovať seba a svoje nápady. Okrem toho získate vedomosti v týchto oblastiach:
- Asertívne tipy ako na úrovni vystupovať a komunikovať v rôznych pracovných situáciách
- Vyššie sebavedomie pre svoje účinkovanie v štruktúre firmy, ako aj pri kontakte s externým prostredím
- Zložité personality (kolegovia, nadriadení, zákazníci)
- Ako profesionálne telefonovať
- Suverénny hlas a reč tela
- Pozitívne posolstvá a odkazy
- Informácie a poznatky o svojich silných a slabých stránkach v komunikácii (priestor na rozvoj)
- Moderné zručnosti interpersonálnej komunikácie
- Tipy a triky na zvládanie obtiažnej komunikácie a na prekonanie komunikačných bariér
- Emócie a krízové situácie
- Tréning zahŕňa simulované situácie z pracovného prostredia
Tímová komunikácia bez konfliktov je zameraná na skupinové rozhovory, bezkonfliktné presadzovanie si názorov a aktuálne simulované situácie z pracovného prostredia.
- Empatia a zvládanie vlastných emócií
- Flexibilita v komunikácii - Ako zvládať obtiažne komunikačné situácie (čo nás rozčuľuje v komunikácii, ako vznikajú komunikačné bloky – očakávania, predsudky)
- Sebapoznanie – moje silné a slabé stránky v komunikácii
- Aktívne počúvanie / načúvanie – proces počúvania, čo nám pomáha / bráni počúvať, kroky k aktívnemu počúvaniu
- Poskytovanie a prijímanie spätnej väzby
- Kladenie otázok – pozrieme sa na rôzne druhy a typy otázok
- Bezkonfliktné presadzovanie si názorov
- Zapájanie sa do diskusií na porade
- Ako si presadzovať vlastné názory, prezentácia vlastného nápadu, myšlienky
- Asertívne správanie, primerané vyjadrovanie vlastných názorov, myšlienok, pocitov.
- Ako vyjadriť nesúhlas a nikoho pri tom neuraziť
- Verbálne a neverbálne komunikovanie - Suverénny hlas a reč tela
Kurz Time Management asistentky, ktorý by nemali vynechať tie z vás, ktoré chcú byť profíčky v riadení času a plánovaní. Bezchybný harmonogram by mal byť prioritou, preto sa kurz sústredí na:
- Najväčšie prekážky v dodržiavaní plánovaných úloh a ich eliminácia
- Efektívny pracovný kalendár asistentky
- Ako moderne tvoriť a spravovať kalendár nadriadeného
- Ako dnes kombinovať operatívne úlohy a strategické role, aby bola asistentka skvelá
- Ideálny model pre krátkodobé časovanie úloh
- Extrémne obdobia v práci a čo s nimi?
- Návody na plánovanie „dlhodobých povinností“
- Ochrana svojich kompetencií na pracovisku s cieľom plniť plán úloh pre svojho nadriadeného
Doteraz evidujeme stovky spokojných účastníkov našich kurzov z veľkých globálnych, ako aj z domácich firiem a inštitúcií. (Naše referencie)

Kontakt: +421911566766, email: info@skvelaasistentka.sk