Skvelá príležitosť pre high-level asistentku, ktorá bude pôsobiť na seniorskej exekutívnej asistentkej pozícii v top globálnej finančnej korporácii.
 
Názov pozície
  • Executive Assistant to CEO
Profil spoločnosti
  • Globálna moderná a atraktívna korporácia pôsobiaca v oblasti finančníctva už takmer 200 rokov
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
  • systematická denná podpora CEO, zodpovednosť za kalendár CEO a detailné plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí, výjazdových porád, workshopov, eventov, telekonferencií, roadshows, zahraničných stretnutí a pod.
  • starostlivosť o kancelári
  • plánovanie kľúčových pravidelných stretnutí predstavenstva, rezortné porady, stretnutia na pravidelnej báze a iné mesačné reviews
  • príprava prezentácií a reportov v anglickom jazyku
  • účasť na poradách, príprava programu
  • zabezpečovania služobných ciest
  • „point of contact“ pre ostatných manažérov a zamestnancov – spravovanie požiadaviek a prioritizácia úloh.
  • administratívne činnosti: riešenie prichádzajúcich e-mailov, telefonická a e-mailová komunikácia, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, vyúčtovanie pokladne a platobnej karty, atď.
Požadované vzdelanie a kvalifikačné predpoklady
  • vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa
  • minimálne 3-ročná prax na pozícii asistentky vedenia spoločnosti
Osobnostné predpoklady
  • vysoká miera angažovanosti a pozitívny prístup k práci                       
  • efektívny time management 
  • flexibilita a schopnosť vždy nájsť riešenie         
  • profesionálna komunikácia
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk - aktívna znalosť
Iné požadované znalosti
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
Pracovný pomer
  • trvalý pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
  • od 1600 EUR (výška základnej zložky mzdy môže byť aj vyššia, určená bude podľa odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Termín nástupu
  • asap, resp. podľa dohody
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 24. apríla 2019 na adresu info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
 
Zaslaním Vášho CV (životopisu) udeľujete súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej 2, 811 03 v Bratislave, Slovenská republika, IČO 46 971 386 so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v CV (životopise) za účelom sprostredkovania vhodnej pracovnej ponuky podľa zákona č. 122/2013 Z. z. [ES1] o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v súlade s článkom 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 a v súlade s §19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň zaslaním Vášho CV (životopisu) potvrdzujete, že v ňom Vami všetky poskytnuté údaje a informácie sú pravdivé.
 
(red)