!! Pozícia je už úspešne obsadená. Baví ťa byť pravou rukou veľkého šéfa? Máme nachystané super pracovné miesto za výborných podmienok. Pracovná pozícia je v stabilnom prostredí modernej firmy s domácou a medzinárodnou pôsobnosťou.
Náš klient je veľká, dynamická a významná spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu atraktívnych produktov a služieb pre širokú cieľovú skupinu zákazníkov. Patrí k najväčším firmám na Slovensku a je držiteľom prestížnych domácich a medzinárodných ocenení.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
administratívno-organizačná podpora nadriadeného pracovníka
prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačky
starostlivosť o návštevy (uvítanie, občerstvenie)
administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov a zmlúv, kopírovanie, skenovanie, skartovanie,preberanie, evidencia a distribúcia pošty
komunikácia s internými a externými partnermi (aj v AJ jazyku)
komunikácia s inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh pre nadriadeného
Kvalifikačné predpoklady
Osobnostné predpoklady
Iné požadované znalosti
Microsoft Outlook - pokročilý
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
Miesto výkonu práce
Pracovný pomer
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 28. septembra 2018 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Partizánska 2
811 03 Bratislava
Slovakia