Spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním finančného poradenstva pre široké spektrum klientov - od fyzických osôb až po právnické subjekty so stabilným postavením na trhu. Partnermi sú popredné spoločnosti pôsobiace v bankovom, poisťovacom a investičnom sektore.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
pokrytie časti personálnej agendy
Kvalifikačné predpoklady
Osobnostné predpoklady
všeobecný ekonomický rozhľad
prax vo finančnej oblasti vítaná
Administratívne a ekonomické znalosti
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Jazykové znalosti
Iné požadované znalosti
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Zamestnanecké výhody, benefity
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
Miesto výkonu práce
Pracovný pomer
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 10. septembra 2018 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Partizánska 2
811 03 Bratislava
Slovakia