Máme skvelú príležitosť pre profesionálky - Executive Assistant to CEO

!! Táto pozícia je už obsadená.

Skvelá príležitosť pre high-level asistentku, ktorá bude pôsobiť na seniorskej exekutívnej asistentkej pozícii v top globálnej finančnej korporácii. 

Názov pozície

  • Executive Assistant to CEO

Profil spoločnosti

  • Globálna moderná a atraktívna korporácia pôsobiaca v oblasti finančníctva už takmer 200 rokov

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • systematická denná podpora CEO, zodpovednosť za kalendár CEO a detailné plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí, výjazdových porád, workshopov, eventov, telekonferencií, roadshows, zahraničných stretnutí a pod.
  • starostlivosť o kancelári

  • plánovanie kľúčových pravidelných stretnutí predstavenstva, rezortné porady, stretnutia na pravidelnej báze a iné mesačné reviews

  • príprava prezentácií a reportov v anglickom jazyku

  • účasť na poradách, príprava programu

  • zabezpečovania služobných ciest

  • „point of contact“ pre ostatných manažérov a zamestnancov – spravovanie požiadaviek a prioritizácia úloh.

  • administratívne činnosti: riešenie prichádzajúcich e-mailov, telefonická a e-mailová komunikácia, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, vyúčtovanie pokladne a platobnej karty, atď.

Požadované vzdelanie a kvalifikačné predpoklady

  • vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa
  • minimálne 3-ročná prax na pozícii asistentky vedenia spoločnosti

Osobnostné predpoklady

  • vysoká miera angažovanosti a pozitívny prístup k práci                       
  • efektívny time management 
  • flexibilita a schopnosť vždy nájsť riešenie         
  • profesionálna komunikácia

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk - aktívna znalosť

Iné požadované znalosti

  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý

  • Microsoft Outlook - pokročilý

Pracovný pomer

  • trvalý pracovný pomer

Platové podmienky - hrubá mesačná mzda 

  • od 1600 EUR (výška základnej zložky mzdy môže byť aj vyššia, určená bude podľa odborných znalostí a skúseností)

 Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • asap, resp. podľa dohody

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 12. mája 2019 na adresu:  info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore