Hľadáme office manažérku
Ponúkaná pracovná príležitosť je ideálna pre asistentku, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a má zmysel pre dôslednosť a detaily.
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Popredná spoločnosť pôsobiaca v oblasti energetického manažmentu so sídlom v Bratislave. Svoje služby na trhu poskytuje úspešne už osem rokov.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vedenia
- Spracovanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie
- Riešenie administratívnych úloh súvisiacich s prevádzkou firmy
- Evidovanie pracovných úloh a ich termínov
- Plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh
- Aktívna účasť na poradách, zápisy z porád
Vzdelanie a kvalifikačné predpoklady
- SŠ, VŠ
- Minimálne 2-ročná prax na pozícii asistentky
Osobnostné predpoklady
- Skúsenosť v administratíve
- Organizačné schopnosti
- Zodpovednosť
- Samostatnosť
- Pozitívny prístup k práci
Iné požadované znalosti
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - mierne pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
- Od 1100 EUR (výška základnej zložky mzdy môže byť aj vyššia, určená bude podľa odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 7. 2. 2020 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.