Hľadáme asistentku na pozíciu Office Assistant
Máte chuť byť súčasťou úspešného tímu a v pozícií asistentky robiť podporu vedeniu známej a úspešnej medzinárodnej spoločnosti?
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Vedúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania inovatívnych služieb a riešení pre moderné zdravotníctvo v medzinárodnom meradle.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vedenia
- poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory
- starostlivosť a manažovanie back office
- administratívna podpora projektov
- organizácia, manažment stretnutí
Požadované vzdelanie a kvalifikačné predpoklady
- vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa
- minimálne 2-ročná prax na pozícii asistentky
Osobnostné predpoklady
- diskrétnosť a lojalita
- komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie
- schopnosť samostatného riešenia problémov
Jazykové znalosti
- ANGLICKÝ JAZYK - pokročilá znalosť
Iné požadované znalosti
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
- od 1300 EUR (Výška mzdy sa finálne určuje po vzájomnej dohode, s prihliadnutím na zručnosti a prax uchádzačky.)
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 10. 6. 2020 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.