Máme novú ponuku pre asistentky!
Baví ťa byť pravou rukou šéfky? Rada manažuješ veci aj v teréne? Máme nachystané pracovné miesto s veľmi dobrými podmienkami.
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Veľká, dynamická spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu atraktívnych produktov a služieb pre širokú cieľovú skupinu zákazníkov. Prevádzkuje vlastnú širokú sieť prevádzkových miest a zábavných multifunkčných centier.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vedenia
- poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory
- podpora nových projektov a pomoc pri ich realizácií
- organizácia, manažment stretnutí
- prijímanie telefonických hovorov a zodpovedné vybavovanie e-mailovej korešpondencie
- aktívny kontakt s desiatkami prevádzok spoločnosti
Požadované vzdelanie a kvalifikačné predpoklady
- SŠ, VŠ
- minimálne 3-ročná prax na pozícii asistentky
Osobnostné predpoklady
- diskrétnosť a lojalita
- komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie
- výborné organizačné schopnosti
- schopnosť samostatného riešenia problémov
- ochota učiť sa nové veci
Iné požadované znalosti
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- vodičský preukaz B, aktívna vodičská skúsenosť
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 13. 9. 2020 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Photo by Gustavo Fring from Pexels