Hľadáme office manažérku do reklamnej agentúry
Misiou tejto pracovnej pozície je starostlivosť o agendu vedenia spoločnosti, zastrešenie komunikácie s externými partnermi a dohľad nad každodennou operatívou.
Pracovná pozícia je úspešne obsadená.
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Spoločnosť angažovaná v oblasti reklamy je európskym lídrom s pobočkami v siedmich európskych krajinách. Ponúka atraktívne portfólio služieb dopĺňajúce trade promotion, ochutnávky, merchandising, digitálne riešenia a poradenské služby. Nálada a pracovné nadšenie je v tejto spoločnosti na vysokej úrovni, nájdete tu veselý tím talentovaných ľudí so zmyslom pre inovácie a skvelú prácu.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- Komplexné zabezpečenie chodu kancelárie spoločnosti
- Podpora kľúčových činností Managing Directora
- Komunikácia s obchodnými reťazcami za účelom prenájmu reklamných priestorov
- Administratívna podpora členov jednotlivých tímov
- Spracovanie štatistických prehľadov, reportov, tabuliek
- Komunikácia s ostatnými pobočkami spoločnosti
- Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
Požadované vzdelanie
Osobnostné predpoklady
- Pozitívne myslenie, proaktívny prístup, iniciatíva
- Schopnosť samostatného riešenia problémov, hľadanie možností, ako ich úspešne riešiť
- Flexibilná osobnosť s organizačnými schopnosťami
- Zmysel pre zodpovednosť a detaily
- Komunikatívnosť, príjemný prejav
- Lojalita s cieľom vytvoriť dlhodobý a perfektne fungujúci pracovný vzťah
Iné požadované znalosti
- Anglický jazyk - vítaná znalosť jazyka (B1, B2, C1)
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Outlook – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
Zamestnanecké výhody, benefity
- Služobný telefón, notebook
- Vzdelávanie, teambuildingy
- Práca v mladom, dynamickom kolektíve medzinárodnej spoločnosti
- Pekné a moderné prostredie
- Skvelá a priateľská atmosféra
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 17. 9. 2023 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme všetkým za porozumenie.