Hľadáme office manažérku do reklamnej agentúry

Misiou tejto pracovnej pozície je starostlivosť o agendu vedenia spoločnosti, zastrešenie komunikácie s externými partnermi a dohľad nad každodennou operatívou.

Pracovná pozícia je úspešne obsadená.


Názov pozície

  • Office manažérka  

Profil spoločnosti

  • Spoločnosť angažovaná v oblasti reklamy je európskym lídrom s pobočkami v siedmich európskych krajinách. Ponúka atraktívne portfólio služieb dopĺňajúce trade promotion, ochutnávky, merchandising, digitálne riešenia a poradenské služby. Nálada a pracovné nadšenie je v tejto spoločnosti na vysokej úrovni, nájdete tu veselý tím talentovaných ľudí so zmyslom pre inovácie a skvelú prácu.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • Komplexné zabezpečenie chodu kancelárie spoločnosti
  • Podpora kľúčových činností Managing Directora 
  • Komunikácia s obchodnými reťazcami za účelom prenájmu reklamných priestorov
  • Administratívna podpora členov jednotlivých tímov
  • Spracovanie štatistických prehľadov, reportov, tabuliek
  • Komunikácia s ostatnými pobočkami spoločnosti
  • Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
  • Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie

Požadované vzdelanie 

  • SŠ, VŠ

Osobnostné predpoklady

  • Pozitívne myslenie, proaktívny prístup, iniciatíva
  • Schopnosť samostatného riešenia problémov, hľadanie možností, ako ich úspešne riešiť 
  • Flexibilná osobnosť s organizačnými schopnosťami
  • Zmysel pre zodpovednosť a detaily
  • Komunikatívnosť, príjemný prejav
  • Lojalita  s cieľom vytvoriť dlhodobý a perfektne fungujúci pracovný vzťah

Iné požadované znalosti

  • Anglický jazyk - vítaná znalosť jazyka  (B1, B2, C1)
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý 
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý 

Pracovný pomer

  • Trvalý pracovný pomer

Platové podmienky - hrubá mesačná mzda 

  • 1400 EUR 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Služobný telefón, notebook
  • Vzdelávanie, teambuildingy
  • Práca v mladom, dynamickom kolektíve medzinárodnej spoločnosti
  • Pekné a moderné prostredie 
  • Skvelá a priateľská atmosféra

 Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • ASAP

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 17. 9. 2023 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme  za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme všetkým za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore