!! Pozícia je už úspešne obsadená. Máte chuť byť súčasťou úspešného tímu a v pozícií asistentky robiť podporu vedeniu známej spoločnosti, ktorá ako líder trhu v segmente poskytuje finančné služby najvyšej kvality? Čaká na vás atraktívne pracovné prostredie, profesionálny prístup založený na princípoch globálnej spoločnosti a zaujímavý job dizajn.
Profil spoločnosti
Významná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v sektore finančných služieb. Firma má silnú tradíciu založenú na spolupráci so známymi globálnymi značkami v oblasti predaja a výroby automobilov a je líder v poskytovaní služieb s vysokou mierou pozitívnej zákazníckej skúsenosti. Na Slovensku pôsobí už vyše 20 rokov a zamestnáva takmer 100 ľudí.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
Denná agenda vedenia spoločnosti
Služobné cesty
Príprava dokumentov
Kvalifikačné predpoklady
Osobnostné predpoklady
Iné požadované znalosti
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
Miesto výkonu práce
Pracovný pomer
Zamestnanecké výhody, benefity
dovolenku nad rámec zákona 5 dní
flexibilný pracovný čas
stravné nad rámec zákona, plne hradené z prostriedkov zamestnávateľa
firemné akcie
vzdelávanie
produkty za zvýhodnených podmienok
ročný bonus
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 13. 11. 2018 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Partizánska 2
811 03 Bratislava
Slovakia