„Customer Focus“ skvelej asistentky
Váš šéf vás každý deň priamo aj nepriamo sleduje a tvorí si o vás obraz. Každý deň mu dávate nespočetne veľa príležitostí na pozitívnu a negatívnu skúsenosť – s vami.
Keď vstúpite do reštaurácie, tak sa začína proces tvorenia našej skúsenosti. Momentov, kedy pozitívne a negatívne skúsenosti vznikajú je veľa a my sme pre vás vybrali príklad, cez ktorý sa môžete preniesť aj do vašej pozície - do sveta asistentky.
Na inšpiráciu pár bodov skúseností vás ako hosťa v reštaurácii:
- prvý pocit (atmosféra, vôňa, hudba, orientácia)
- miesto, kde si sadneme (úprava stola a čistota)
- prvý kontakt s obsluhou (čakanie, privítanie, úsmev, intonácia, oslovenie k výberu)
- možnosť výberu v Menu (elegatná úprava, orientácia, atraktivita)
- objednanie si nášho výberu
- čas strávený čakaním
- prinesenie našej objednávky
- prvý dojem z objednávky - nápoje a jedlo (vzhľad, súlad s našou predstavou a očakávaním, servírovanie)
- chuť, zmysly
- atmosféra – súlad jedla, chutí, ruchu v reštaurácii, kontakt s obsluhou počas jedla)
- platenie, kontakt s obsluhou, poďakovanie, pozdrav ...
Hovorí sa, že od rozhodnutia navštíviť reštauráciu, cez výber konkrétnej až po príchod domov nastane vyše 40 momentov pravdy, kedy vznikajú rôzne zážitky a tvorí sa v nás skúsenosť. Tá skúsenosť môže byť od maximálne pozitívnej (boli sme príjemne šokovaní) až po exterémne negatívnu (zažili sme niečo, čo sme nechceli)
A čo myslíte, koľko takzvaných momentov pravdy si uvedomuje šéf na svojej asistentke? Skúste porozmýšlať. My vám už v stredu prinesieme podrobný článok so zoznamom vecí, na ktoré si musíte každý deň dávať v práci pozor.