PRÍDEME ZA VAMI DO FIRMY!
Školíme asistentky, manažérky, celé tímy. Vyberte si z našej ponuky alebo nám pošlite vašu požiadavku.
Sme profesionáli na komplexný rozvoj zamestnancov prostredníctvom školení a kurzov na strategické a aktuálne témy vo firemnom svete. Už 5 rokov prinášame jednotlivcom a tímom nové inšpirácie a návody, ako byť v práci ešte úspešnejší.
PRÍDEME K VÁM VYŠKOLIŤ VAŠICH ĽUDÍ, STAČÍ SI LEN VYBRAŤ!
Najnavštevovanejší kurz
Profesionálna asistentka je zameraný na moderné ženy, ktoré chcú byť v práci úspešné. Na kurze sa naučíte:
-
Ako posúvať šéfovi svoje nápady a myšlienky
-
Písanie textov inak a lepšie
-
Moderné písanie emailov
-
Budovanie rešpektu a uznania
-
Ako šéfovi efektívne šetriť čas
-
Asistentka vs. interná a externá komunikácia vo firme
-
Ako pozitívne zvládať negatívne situácie
-
Rola asistentky pri budovaní spokojnosti klienta
-
Faktory dlhodobého úspechu asistentky vo firme
Moderná business komunikácia sa venuje prejavu a komunikácii. Naučíte sa ako pôsobiť sebavedome a vedieť prezentovať seba a svoje nápady. Okrem toho získate vedomosti v týchto oblastiach:
-
Asertívne tipy ako na úrovni vystupovať a komunikovať v rôznych pracovných situáciách
-
Vyššie sebavedomie pre svoje účinkovanie v štruktúre firmy, ako aj pri kontakte s externým prostredím
-
Zložité personality (kolegovia, nadriadení, zákazníci)
-
Ako profesionálne telefonovať
-
Suverénny hlas a reč tela
-
Pozitívne posolstvá a odkazy
-
Informácie a poznatky o svojich silných a slabých stránkach v komunikácii (priestor na rozvoj)
-
Moderné zručnosti interpersonálnej komunikácie
-
Tipy a triky na zvládanie obtiažnej komunikácie a na prekonanie komunikačných bariér
-
Emócie a krízové situácie
-
Tréning zahŕňa simulované situácie z pracovného prostredia
-
Empatia a zvládanie vlastných emócií
-
Flexibilita v komunikácii - Ako zvládať obtiažne komunikačné situácie (čo nás rozčuľuje v komunikácii, ako vznikajú komunikačné bloky – očakávania, predsudky)
-
Sebapoznanie – moje silné a slabé stránky v komunikácii
-
Aktívne počúvanie / načúvanie – proces počúvania, čo nám pomáha / bráni počúvať, kroky k aktívnemu počúvaniu
-
Poskytovanie a prijímanie spätnej väzby
-
Kladenie otázok – pozrieme sa na rôzne druhy a typy otázok
-
Bezkonfliktné presadzovanie si názorov
-
Zapájanie sa do diskusií na porade
-
Ako si presadzovať vlastné názory, prezentácia vlastného nápadu, myšlienky
-
Asertívne správanie, primerané vyjadrovanie vlastných názorov, myšlienok, pocitov.
-
Ako vyjadriť nesúhlas a nikoho pri tom neuraziť
-
Verbálne a neverbálne komunikovanie - Suverénny hlas a reč tela
Kurz
Time Management asistentky, ktorý by nemali vynechať tie z vás, ktoré chcú byť profíčky v riadení času a plánovaní. Bezchybný harmonogram by mal byť prioritou, preto sa kurz sústredí na:
-
Najväčšie prekážky v dodržiavaní plánovaných úloh a ich eliminácia
-
Efektívny pracovný kalendár asistentky
-
Ako moderne tvoriť a spravovať kalendár nadriadeného
-
Ako dnes kombinovať operatívne úlohy a strategické role, aby bola asistentka skvelá
-
Ideálny model pre krátkodobé časovanie úloh
-
Extrémne obdobia v práci a čo s nimi?
-
Návody na plánovanie „dlhodobých povinností“
-
Ochrana svojich kompetencií na pracovisku s cieľom plniť plán úloh pre svojho nadriadeného
Doteraz evidujeme stovky spokojných účastníkov našich kurzov z veľkých globálnych, ako aj z domácich firiem a inštitúcií.
(Naše referencie)
Vyberte si z našej ponuky alebo nám pošlite Vašu požiadavku.