SKVELÁ PRACOVNÁ PONUKA PRE OFFICE MANAŽÉRKU
!! Pracovná pozícia je už úspešne obsadená.
Hľadáme šikovnú office manažérku, ktorá rada komunikuje s ľuďmi, je priateľská a usmievavá. Vybranú kandidátku čaká balíček atraktívnych benefitov, ktoré spoločnosť ponúka. Dámy, ak vynikáte pri organizovaní vecí, máte zmysel pre dôslednosť a detaily, neváhajte a pošlite nám Vaše CV.
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Významná personálno-konzultačná spoločnosť so sídlom v Bratislave. Má medzinárodnú pôsobnosť a poskytuje komplexné riešenia v oblasti ľudských zdrojov. K silným stránkam spoločnosti patrí aj jej stabilná pozícia na trhu, atraktívne produkty, experti, moderná firemná kultúra a prostredie.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vedenia
- zodpovednosť za kalendáre a plánovanie kľúčových pravidelných stretnutí
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov
- administratívno-organizačná podpora
- vybavovanie domácich a zahraničných pracovných ciest
- kontakt s obchodnými partnermi
- spracovanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie
Požadované vzdelanie
Osobnostné predpoklady
- pozitívny prístup k úlohám a radosť z práce
- schopnosť samostatného riešenia úloh
- profesionálny verbálny aj písomný prejav
- pracovná flexibilita
- spoľahlivosť, lojalita
Ďalšie zručnosti
- vodičský preukaz sk. B (aktívna vodička)
Jazykové znalosti
- anglický jazyk - znalosť jazyka je výhodou, ale nie je podmienkou
Iné požadované znalosti
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
- 1200 - 1500 EUR (s možnosťou ďalšej motivácie)
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 1. 11. 2021 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.