SKVELÁ PRACOVNÁ PONUKA PRE ASISTENTKY!
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Najznámejšia poradensko-investičná spoločnosť na trhu komerčných nehnuteľností, ktorá je tvorcom svetových trendov pracovného prostredia. Na Slovensku pôsobí ako samostatná firma a dlhé roky aj na našom trhu úspešne rozvíja posolstvo silnej značky.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- komplexná administratívno - organizačná podpora
- účasť na poradách, príprava agendy, vyhotovenie zápisov z porád, kontrola úloh a termínov vyplývajúcich z porád
- organizačné zabezpečenie služobných ciest
- príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
- podpora pri administratívnom spracovaní zmlúv
- spolupráca pri príprave prezentácií pre klientov
- realizácia spoločenských podujatí pre zamestnancov aj pre klientov spoločnosti
Požadované vzdelanie
Osobnostné predpoklady
- radosť z práce a pozitívny cieľavedomý prístup
- tvorca a strážca dobrej firemnej kultúry
- precíznosť
- digitálne zručnosti
- spoľahlivosť, lojalita
Jazykové znalosti
Iné požadované znalosti
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
Iné požadované znalosti
- vodičský preukaz sk. B (aktívne)
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
- 1200 EUR (s možnosťou ďalšej finančnej motivácie)
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 10. 8. 2021 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.