Hľadáme office manažérku s angličtinou

Hľadáme kolegyňu na pozíciu office manažérky, ktorá má skúsenosti s riadením chodu kancelárie, rada pracuje v tíme a túži byť docenená. 

Pracovná pozícia je úspešne obsadená.

Názov pozície

  • Office manažérka 

Profil spoločnosti

  • Moderná a dynamická advokátska kancelária zameraná  na poradenstvo s globálnym dosahom.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory
  • Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi  
  • Príprava podkladov pre vedenie firmy (exporty zo systémov, príprava reportov) 
  • Fakturácia (prijaté faktúry, vystavené faktúry, evidencia v internom systéme, evidencia v účtovnom systéme, fyzická evidencia) 
  • Kontrola účtovných dokladov 
  • Komunikácia s verejnými inštitúciami
  • Evidencia prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty 
  • Zabezpečovanie chodu recepcie
  • Distribúcia a kontrola fakturačných podkladov pre obchodné oddelenie 
  • Kontrola evidencie zákaziek v internom systéme firmy 
  • Realizácia ad-hoc úloh potrebných pre chod firmy a participácia na tvorbe alebo zlepšovaní pracovných postupov

Kvalifikačné predpoklady

  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie

Osobnostné predpoklady

  • Komunikačné a organizačné schopnosti
  • Flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť
  • Pozitívne myslenie, proaktívny prístup
  • Príjemné vystupovanie

Iné požadované znalosti

  • Anglický jazyk - B2, C1 (Angličtina je na tejto pozícií veľmi často využívaná najmä pri ústnej komunikácii so zahraničnými klientmi alebo pri príprave právnych dokumentov. Spoločnosť ponúka možnosť jazykových kurzov, ktoré vám pomôžu pri zdokonaľovaní anglického jazyka.)
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý 
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • Vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)

Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)

  • 1200 - 1400 EUR  

Pracovný pomer

  • Trvalý pracovný pomer

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • ASAP

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 12. októbra 2022 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore