VÝBORNÁ PONUKA PRE OFFICE MANAŽÉRKU
Hľadáme kolegyňu na pozíciu office manažérky, ktorá má skúsenosti s riadením chodu kancelárie, rada pracuje v tíme a túži byť docenená.
Pracovná pozícia je úspešne obsadená.
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Moderná a dynamická advokátska kancelária zameraná na poradenstvo s globálnym dosahom. Spoločnosť tvorí silný a rozmanitý tím advokátov, právnych a obchodných expertov s nadobudnutými skúsenosťami v medzinárodných a lokálnych firmách.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Príprava podkladov pre vedenie firmy
- Fakturácia (prijaté faktúry, vystavené faktúry, evidencia v internom systéme)
- Kontrola účtovných dokladov
- Komunikácia s verejnými inštitúciami
- Evidencia prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
- Zabezpečovanie chodu recepcie
- Realizácia ad-hoc úloh potrebných pre chod firmy a participácia na tvorbe alebo zlepšovaní pracovných postupov
Kvalifikačné predpoklady
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
Osobnostné predpoklady
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť
- Pozitívne myslenie
- Príjemné vystupovanie
Iné požadované znalosti
- Anglický jazyk - B2 (Angličtina je na tejto pozícií využívaná najmä pri ústnej komunikácii so zahraničnými klientmi. Spoločnosť ponúka možnosť jazykových kurzov, ktoré vám pomôžu pri zdokonaľovaní anglického jazyka.)
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
Pracovný pomer
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 12.10.2022 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.