Hľadáme asistentku pre majiteľa spoločnosti. Nadpriemerné finančné hodnotenie.
Misiou tejto atraktívnej pozície je dohľad nad každodennou agendou, orientácia na detaily, flexibilné spravovanie kalendára a perfektne zvládnutý time management.
!! Pracovná pozícia je úspešne obsadená.
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Skupina spoločností založená od r. 1997, pôsobiaca v oblasti reklamy, marketingu, nehnuteľností a developmentu.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- Starostlivosť o chod kancelárie majiteľa skupiny spoločností
- Spravovanie kalendára vrátane plánovania a organizovania stretnutí na dennej báze
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- Správa, udržiavanie a organizácia databázy kontaktov
- Podpora pri projektových úlohách, eventoch
- Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory, evidovanie pracovných zadaní a dôsledné plnenie ich termínov
- Starostlivosť o návštevy
- Koordinácia služieb externých dodávateľov
Požadované vzdelanie
Osobnostné predpoklady
- Príjemné vystupovanie, výborná komunikácia
- Pozitívne myslenie, proaktívny prístup, iniciatíva
- Vysoká miera organizácie a perfektne zvládnutý time management
- Schopnosť samostatného riešenia problémov, hľadanie možností, ako ich úspešne riešiť
- Lojalita – s cieľom vytvoriť dlhodobý a perfektne fungujúci pracovný vzťah
- Tímový hráč, pestovanie dobrých vzťahov v kolektíve
Iné požadované znalosti
- Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2, C1)
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Outlook – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý (formátovanie buniek, filtrovanie údajov, zoraďovanie záznamov v tabuľkách, zadávanie, spracovanie, triedenie dát)
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilná pracovná pozícia
- Flexibilný pracovný čas
- Práca v peknom a modernom prostredí
- Skvelá a priateľská atmosféra
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 15. 10. 2022 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.