Hľadáme Executive Assistant to CEO - ponuka pre profesionálky
Skvelá príležitosť pre Executive Assistant, ktorá bude pôsobiť vo veľkej medzinárodnej spoločnosti priamo pre majiteľa. Výkonná asistentka bude mať na starosti komplexné podporné služby pre CEO, zabezpečenie komplexnej administratívy s dôrazom na manažment a organizáciu plynulého chodu kancelárie CEO.
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Vedúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania inovatívnych služieb a riešení pre moderné zdravotníctvo v medzinárodnom meradle.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- organizácia, manažment stretnutí
- aktívna komunikácia so zahraničnými partnermi za účelom manažovania pracovných ciest, stretnutí, návštev a pod.
- intenzívna a proaktívna komunikácia s leteckými spoločnosťami, so sieťami hotelov
- administratívne práce spojené s plynulým chodom kancelárie majiteľa/partnera skupiny
- triedenie, spracovanie, zakladanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie
- vítanie návštev, starostlivosť o návštevy
- vedenie pokladne
- vybavovanie telefonátov a komunikácia s klientmi
Požadované vzdelanie a kvalifikačné predpoklady
- vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa
- minimálne 5-ročná prax na pozícii asistentky vedenia spoločnosti
Osobnostné predpoklady
- skúsenosti s organizáciou mítingov, interných porád a spracovanie zápisov z porád
- diskrétnosť a lojalita
- časová flexibilita
- komunikačné a reprezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
- aktívne riešenie problémov, schopnosť samostatného riešenia problémov
- vysoké pracovné nasadenie
Jazykové znalosti
- ANGLICKÝ JAZYK - aktívna znalosť
(nemecký jazyk, ruský jazyk - vítaná znalosť)
Iné požadované znalosti
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
- od 1300 EUR (Výška mzdy sa finálne určuje po vzájomnej dohode, s prihliadnutím na relevanciu vzdelania/zručností, praxe a celkovej seniority uchádzača.)
Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 29. 2. 2020 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.